mental breakdown

2013-04-21 // 21:45:50 // life of louise // Kommentarer (0)
ph1: tillbaka på jobbet//  ph2: fredagsmys med moira//  ph3: mat någon dag i helgen//  ph4: världens gulligaste unge och granne Lilli//  ph5: körde lite orientering i spåret// ph6: min nya bästis, backen som aldrig tar slut.

Har tagit en liten bloggpaus sedan i onsdag (tror jag), har inte haft varken tid eller lust att blogga, mestadels beroende på dieten, har haft sånna grymma humörsvängningar och hemska huvudverkar. Var till och med tvungen att åka hem från skolan (hör och häpna louise skolkar för första gången i livet) för att jag hade såååååå ont i huvudet att om jag stannat kvar hade jag börjat gråta. Så har suttit sedan i onsdags och gjort absolut ingenting. Mår nu efter en helg utan något alls att göra mycket bättre och är redo för skolan imorgon. Vi hörs!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0