fettis-helg

2013-04-13 // 14:00:00 // life of louise // Kommentarer (1)
Efter att inte ha ätit pizza på x antal månader (kommer helt ärligt inte ihåg, Gran Canaria innan jullovet kanske?) satt denna pizza, pommes, cola plus ben&jerry bra igår. Låg i matkoma med Amanda några timmar innan jag orkade röra på mig.
Har ätit upp mig på kött och mjölkprodukter de senaste dagarna, börjar med min nya diet på måndag och får inte äta varken mjölkproduker eller kött första veckan. Kommer bli jobbigt, men förhoppningsvis är det värt det!
/LOUISE
Idag fyller även världens bästa vän Moira år, grattis igen honey, love you!!
Kommentarer
Postat av: Alicia :)

Hej, jag och min kompis ska åka till Malta i sommar. Vi åker de 23 Juni från Göteborg, vi ska vara där i tre veckor och bo i värdfamilj. Jag har några frågor du gärna får svara på!
* När skulle man vara hemma i värdfamiljen på helger och vardagar ungefär?
* Kommer vi umgås med folk från hotellen eller bara med de som bor i värdfamilj?
* Hur ofta åker man till stranden när man bor i värdfamilj, kan man gå varje dag?
* Hur ofta kunde man shoppa?
* Fanns det mycket snygga killar där som inte va på språkresa utan liksom bodde där?
* Fanns det mycket nattklubbar och ''fester'' där eller bodde man helt off?
* Vilken stad bor man i?
* Är det bara folk från språkresan som är på numero uno och alla partyn?
* Vad hade du med dig för skor?
* Hur gjorde man med vattnet, hur mycket fick man köpa för ungefär?
* Var de lätt och få tag på alkohol och så? Och är det många malteser som festar där man var, alltså mycket killar som ragga och så?
* Hur mycket spanjorer och italienare (killar) var det där?
Tacksam för svar, jättefin blogg! Kram

2013-04-13 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0