EN TYPISK SÖNDAGSKVÄLL

2013-04-14 // 21:43:46 // Signe // Kommentarer (0)
Hej, Signe här, Louise ville att jag skulle berätta om London. Somsagt så var jag i london under påsklovet, det var super mys, sprang orientering, shoppade, åt och bara njöt med Annapanna(min gamla klasskompis). Vi bodde utanför London i en stad som hette Reading(större än karlstad). Så tävlade vi alltså i orientering fyra gånger och det gick helt okej, bev hyfsat nöjd med resultatet med tanke på att jag aldrig sprungit i England förr. Sen åkte vi in till London med snabbtåget och bara sprang i butiker en hel dag, från klockan tio på morgonen till tio på kvällen, var helt döda efter det. Men jag hittade en hel del fina saker så är riktigt nöjd. Ska faktiskt dit igen om mindre än två månader. Fast då ska jag bo inne i London och vara där i fyra dagar, så kan inte helt klaga på livet just nu. Fast jag måste tyvärr spara alla mina pengar nu framöver. Sen är väl livet väldigt vanligt, skola, blivit frisk så ska äntligen få börja träna stenhårt igen! Puss på er fina så får ni två collage från London också. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0