don't know that you think you are

2013-04-16 // 21:00:15 // life of louise // Kommentarer (1)
Hallå där! Tog en liten simtur på 30m förut...
Hela dagen har sprungit iväg för mig idag! Slutade som sagt tidigare, åkte hem och tänkte springa men somnade på soffan en timme vaknade och satte mig och pluggade matte. Kom i alla fall ut en lite stund och sprang av mig och kom precis på att jag helt och hållet glömt bort att plugga på mitt tal. Så det ska ajg göra nu, väldigt mycker plugg-skriv i bloggen nu, men just nu är det rätt mycket i skolan.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★

Härligt det låter :)

2013-04-19 @ 22:39:51
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0