detox - utvärdering

2013-04-29 // 20:44:08 // life of louise // Kommentarer (1)
Har nu kört detox i två veckors tid och tänkte utvärdera dieten. 
När man kör detox är det vanligt att man får huvudverk de första 4-5 dagarna och det kände jag av, hade jätteont hela dag 4 och 5. Det är även viktigt att dricka mycket (MYCKET) vatten för att "rensa" kroppen på alla gifter, så jag har sprungit på toa ungeför 20 gånger om dagen, fråga mina klasskompisar om ni inte tror mig!
Har främst märkt på min hy att den blivit bättre vilket är en av många fördelar med detox. 
Jag har inte heller haft så uppsvullen mage, jag blit lätt uppsväld av mjölkprodukter.
Jag väger mig inte på grund av privata själ men min mamma som har kört samma diet har gått ner 3kg på de här 2 veckorna så jag skulle tro att jag gått ner något liknande. 
Har därimot mätt mina lår min midja och mina höfter innan starten och idag och har blivit 2,5 cm smalare om låren, 4cm smalare i midjan och 3cm runt höfterna. 
Så jag ger detox 4/5 i betyg, det skulle fått 5 om man inte fick sån huvudverk i början!
Kommer att fortsätta med vissa moment ut dieten t.ex. att dricka mycket vatten, äta mer frukt och mindre kött/mjölkprodukter. 
Håller på att svara på era frågor om Malta så det kommer nog upp imorgon!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: fridakarin

Kan du inte berätta om den där dieten?
Jag vill också bli smalare runt låren, kramar!

Svar: Visst kan ta det i ett inlägg nu i veckan! Kram!
louise johansson

2013-04-29 @ 21:04:29
URL: http://fridakarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0