challenge accepted!

2013-04-10 // 18:26:37 // life of louise // Kommentarer (2)
Fick en kommentar om vart shortsen i wanties inlägget va från och dom kommer häääär ifrån!

Har nog inte nämnt det men har kört den här squat challengen ett tag nu, en månad för att va exakt, blev klar igår. Har ju gjort squats varje kväll sedan december och för en månad sedan skickade en kompis den här till mig på kik och skrev att jag borde köra den. Har märkt skillnad på min rumpa, dock inte megastor då jag kört så länge innan utmaningen. 
Ska börja med en ny utmaning på måndag och är klar med den lagomt till maj och i maj blir det plank challenge!
Ska ta före efterbilder innan jag börjar den här gången så både ni och jag får se skillnaden :)
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Var finns alla olika "challengesarna"?

2013-04-11 @ 16:27:28
Postat av: Anonym

När du gjorde dom dära, gjorde du tex 200 på en gång eller vilade du några sekunder efter ett vist antal? :)

2013-04-11 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0