SVAR THORÉN

2012-09-16 // 20:32:00 // Q/A's // Kommentarer (1)
Svar: Ja, jag läser ekonomi. Dock så gör jag i en blandklass så halva klassen läser ekonomi och halva sam. Men vi har halvklass när vi har de ekonomiska ämnena te.x. företagsekonomi. 
Hitills verkar det kul med ekonomi, vi läser bara företagsekonomi just nu som har med ekonomi att göra och det är skitkul!
Jag älskar att gå på Thorén, jag funderade på att byta innan vi började skolan, men jag hade bara ångrat mig om jag hade gjort det. 
Folk har så mycket fördommar om Thorén bara för att det är en friskola och för att de precis har bytt lokal. 
Och det är lite tråkigt ...
 
För övrigt så är alla så nära varandra på Thorén, typ alla känner alla, och det älskar jag. Och det är snygga och fräsha lokaler. 
Hälsning ifrån Amanda: Hockey rumpor, hockey rumpor överallt!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina hockey rumpor också! Skämt åt sido (A)
Vi ska luncha tsm imorgon, har ingen Amanda sö längre så du har inget val längre Lollo!

Svar: HAHA ja!
louise johansson

2012-09-16 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0