SVAR MALTA 4

2012-09-19 // 17:34:42 // malta Q & A // Kommentarer (0)
Svar Emma: Jag hade the time of my life på Malta! Jag försöker att uppdatera med ett "dagar" inlägg så snart det innan har försvunnit från startsidan på min blogg. Jag sitter och jobbar på ett just nu faktiskt, det tar lite tid bara. 

Skolan var vad man gjorde den till. Mycket roligare än svensk skola. Vi höll på med korsord, lekta lekar och pratade bara engelska, så man lärde sig sjukt mycket utan att tänka på det. Men sedan så var ju skolan ändå skolan, så ibland hade vi gramatik och då låg alla och halvsov på bänkarna. 
Sedan kunde man välja själv precs hur mycket man ville lägga ner sig, vissa låg bara med huvudet i bänken medans andra arbetade flitigt. 
Lunch köpte vi i en lite cafféteria, där de hade mest godis/chips/läsk. Men det var superbilligt! 12:- för en stor baugette!
20:- för en baugette och en cola eller annan dricka!
Nyttiga flickor

Vicci's bilder på den sjukt stora skolan! Matsalen är med på en bild också, stolarna satt ihop 5 och 5, så man fick hoppa i och ur dom, allt var träning på Malta.

Hotelllivet var ganska chill, vi var inte så mycket på hotellet, men när vä väl var där så fick vi göra vad vi ville, och ledarna var inte alls stränga så länge man följde reglarna, tex att vara på sitt egna rum efter klockan 12, eller att inte åka upp till 7e våningen/ vara på taket.

Poolområdet, och moi när vi gjorde inbrott. 

Ena sidan av hotellet.Moi när jag väl var på mitt rum.

Jag vet en norsk tjej som hade en "sommarromans" med en italiensk kille, de var jättesöta tillsammans. Annars var det mest strul på discona för de mesta tror jag. 
Jag hade en "sommarromans", dock så är det inget jag vill prata om. 
 Men ja det var väl en hel del "sommarromanser" :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0