vissa drömmer om en vit jul...

2012-10-31 // 22:42:00 // life of louise // Kommentarer (0)
...Jag drömmer om en jul i värmen. 
När jag kom hem ifrån Jessica väntade storfrämmat ända ifrån Skattkärr i vardagsrummet. 
Bokade resa över jul, så nu slipper jag allt snöslask och julförberedelser i alla fall en vecka. 
Men jag kan ju inte låta bli att tänka lite extra på Malta nu när vi har bokat resa och det var min senaste resa så jag bjuder på lite osedda - oredigerade bilder där ifrån. 
Våran utsikt från ballkongen.
Glassbilen som förföljde oss, riktiga män som gör bakåtvolter, jag när jag packar upp min resväska första dagen. 
Jag ser astaggad ut på livet på gruppbilden! WOHO!
(Dag 5 – Något du saknar. - Malta↑)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0