svar malta 4

2012-10-23 // 11:42:48 // malta Q & A // Kommentarer (0)
Hejsan!
Jag gick international dvs jag gick i samma klass som folk ifrån norge/ danmark/ finnland/ italien osv. Fast majoriteten var svenskar eller norskar i min klass. 
Det var jättekul att bo på hotell, man träffar mycket mer människor då och kan göra mycket mer på fritiden man har, som att gå ner på stan. Det finns olika mycket att göra beroende på vilket hotell man bor på också ;)
Jag bodde i ett rum med bara svenskar, men jag valde att bo med en kompis också. Om man åker själv och inte fyller i att man vill åka med en kompis tror jag att man kan kryssa i en liten ruta "jag vill bo som enda svensk"(vet inte säkert vad det står) för det var några tjejer som hade gjort det så de fick bo med bland annat norskar och danskar. 
Hoppas att du kommer iväg och är det något mer du undrar över så är det bara att fråga. 
Glöm inte att i kan skriva till min kik om det är något ni undrar över också! kik @louisejohanna 

/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0