silent shout

2012-10-27 // 10:50:22 // new in // Kommentarer (1)
Sista dagen på praktiken igår, var överlycklig när jag bytte om för sista gången, fast sista gången blir det nog inte. Sista gången obetalt i alla fall.
Efter praktiken åkte jag och mamma till bergvik, lönehelg ni vet, fick med mig allt på bilden och lite till. Tack världens bästa mamma♥
Nu väntar jag på att Jessica ska komma, hon är äääntligen hemma ifrån cypern nu, så hon ska få berätta allt och så ska vi kolla på paronormal activity 1,2 och 3. 
/LOUISE
 
 
Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

härlig blogg!
kolla gärna in min med!

Svar: man tackar!
louise johansson

2012-10-27 @ 11:03:27
URL: http://vickiao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0