reunion

2012-10-21 // 18:04:36 // life of louise // Kommentarer (1)
När jag kom fram till Göteborg igår så gick jag direkt till centralstationen och mötte Lisa och Vicci åkte sedan till Kållered och hyrde film och myste med mina tjejer. 
Fixade oss och runt halv 7 mötte vi Evelina vid tågstationen och åkte till Liseberg.
Träffade nästan inga vi kände, bara Elin, Linn, Lovisa, Viktoria, Sanny, Sara, Amalia och Hannah, så det var lite tråkigt att så få kom. 
Själva "festen" var jättelam, men vi dansade i några timmar och såg Ola live. Drog sedan hem till Lisa och träffade några innan vi gick hem och somnade till Narnia. 
Men det var kul att få träffa mina fina vänner igen!
Fast jag måste medge att stå och fistpumpa i takt med 300 andra personer är ganska kul. 
Jag och min fina Vicci. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Daria

Hej, jag undrar ifall du gick classic eller international? Har tänkt åka nästa år men kan inte bestämma mig för vilken jag ska gå xD och hur var det att bo på hotell? Bodde man med blandande människor eller bara svenskar? Sjukt tacksam för svar :)

2012-10-22 @ 21:38:07
URL: http://rainydays.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0