question and answears.

2012-10-07 // 13:12:00 // Q/A's // Kommentarer (0)
Hola everybody!
Har haft fullt upp hela dagen igår så därför ingen bloggning. Blir genast väldigt mycket gladare när jag loggar in till kommentarer.

Svar Amanda:Natalie har börjat på sitt inlägg men hann inte klart i fredags, det kommer, det kommer! Jag uppdarerar nu! :D
 
Svar anonym: 
- Det bror på vad du menar med "snobbar", ja det finns folk som har tex, hunters, rayban och går runt med märkeskläder så som ralph lauren tröjor. Det finns även folk som anses vara "rikemansbarn". Fast jag tycker inte att de är snobbiga i sättet. Men stilvis så finns det ganska många snobbar, i guess.
- Det är skitbra mat. Vi får maten levererad till våran matsal (som många tror inte finns, tro mig vi har en matsal) ifrån restaurangen storseglet  i västerås varje dag. Till och med fisken är god, just saying.
- Den absolut första skoldagen var uppropet då kom jag dit med Jessica och alla andra som skulle läsa ekonomi och handel, då delade de på oss ekonomi för sig och handel för sig. Vi tog en rundtur på skolan och sedan ropade de upp de två ekonomiklasserna, delade ut busskort och massa andra papper  tex; schemat för introduktionsveckorna då man inte har lektioner utan satser mer på att lära känna alla i klassen. 
Men första dagen var kort, och rolig, jag var inte ett dugg nervös bara exalterad etersom jag verklige ville gå på Thorén och ville träffa alla nya människor.
-Om det är något jag inte gillar med skolan så är det att vi ligger just nu på 3:e våningen, men efter jul kommer vi att få 5:e våningen också, så det dåliga är väl att det inte är 3:e och 4:e eller 4:e och 5:e våningen.
- Vi har inte idrott än, har ju blockschema så vi kommer att få idrott efter jul och platsen varierar beroende på vad vi gör. Har vi simning är i i badhuset, har vi tennis/badminton är vi i rackercentret, har vi fotboll är vi på klasmossen. osv.
- Det bästa med skolan är nog att den ligger så centralt, hehe. Eller stämningen på skolan, det är "alla känner alla" stämning. Eller att man blir inte dömd för vad man har på sig eller hur man väljer att sminka sig. Man blir accepterad för den man är, inte den folk vill att man ska va.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0