I think you're funny when you tell the punchline wrong.

2012-10-24 // 19:37:34 // life of louise // Kommentarer (1)
Mina små snöflingor i BP12B/Cmp12 får stå för bilden idag. (Amanda har klackskor, jag är längre än henne...) Min mentor är med på bilden, men hen smälter in ganska bra, can you find hen? 

Slet som ett djur på praktiken idag, hej träningsverk! Efter praktiken åkte jag och pappa och övningskörde lite, bara 3 gånger kvar nu innan vi beger oss ut på vägarna.
Fick mitt sista lönebesked idag också *crying*, ska leta efter ett extrajobb.
Så ligger det till.
Hoppas att ni får en kul kväll, själv ska jag plugga lite. Puss!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Amanda

Är du inte alls.... I can fin h*n!

Svar: JAG ÄR VISST LÄNGRE, VI SKA MÄTA EFTER LOVET!
louise johansson

2012-10-24 @ 20:16:53
URL: http://amandastrandell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0