Dag 4 – Någon du älskar.

2012-10-30 // 21:37:10 // life of louise // Kommentarer (0)
 
Personen jag har gett den matchande ringen till. Och det är samma person som har gett mig armbandet. 
Nathalie.
Jag älskar dig Nathalie, även om vi inte ses speciellt ofta så är du fortfarande en av mina bästa vänner. Även om vi inte pratar så ofta så vet jag att du alltid kommer att finnas där för mig om jag behöver dig, ett samtal bort. Jag tänker inte skriva en långt text om hur mycket du betyder för mig, för det vet du redan. Du är allt och lite till min friendo, min första riktiga bästa vän, den första jag verkligen litade på till 100%, min failade fjårtiskompis, min andra halva. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0