8/7 , 9/7 , 10/7

2012-10-01 // 22:47:34 // malta // Kommentarer (0)
Det känns jättekonsigt att skriva, har inte skrvit på så länge...
Söndag 8/7: Vaknade mellan Vicci och Lina (som vanligt) och gick och käkade frukost sedan gick jag till mitt rum och packade väskan och gick till samlingen i lobbyn. 
Sedan bar det av till en strand Ghjan Tuffiena där Ramla bay också  befann sig (ögongodis, höhö)
Låg och solade och badade i flera timmar innan vi åkte tillbaka till hotellet, duschade och fixade oss till "spirit of Malta" vi skulle ha pirattema men bara jag, Vicci och Hanna var utklädda...
Åkte till Valletta och katamaranen (en båt) och åkte ut med den och solade. 
När solen gått ner stannade båten i en vik och vi fick hoppa i och bada i månens sken - skitfränt
Någon timme senare började båten åka tillbaka och vi fick jätte äckliga tonfisksmörgåsar men flörtig som jag är flörtade jag till mig den enda ost&skink mackan på hela båten.
Min hosta blev värre på vägen tillbaka, tror inte jag satt tyst länge- slutade med att jag tappade rösten. Lockade till mig en pratglad Polack som hette Peter också, fast vi kallade honom hallonsaft. Don't ask.
Åkte ifrån Valletta runt 11.30 och kom fram till hotellet 12 och gick då och la mig hos Vicci direkt.
ph1: stranden, ph2: Fredrik &Kai, ph3: Vicci och Lina, ph4: glass<3
Ph1: båt, Ph2: haha jag vet inte, men jag älskar er ändå flickor!, Ph3: nice view, Ph4: Pirat Jao, Ph5: Moi & Vicci, Ph6: Nattbadare

Måndag 9/7:
Jag sätter en 5a på att vi jobbade med korsord i skolan (minns inte)..
Efter skolan åkte vi till Comino och Blå Lagunen, hade längtat som tusan!
Var väldigt trött efter kvällen innan så jag sov hela vägen dit och tillbaka, både på båten och bussen. 
Var där i en timme och lekte i det strömma vattnet! Bussen hem var försenad så maten hade extraöppet för oss. 
Åt, gick och målade naglarna, Fredrik ringde och vi gick och åt igen. 
Gick sedan ut en stund med Evelina, deras granne Pernille och Vilde (också norsk).
När vi kom tillbaka blev vi inbjudna av Jens till deras rum, så vi hämtade tjejerna och gick dit och hängde.
Hade flaskkrig och busringde massor, haha, har nog inte skrattat så mycket på länge! 
Fler personer kom och några gick.
Tiden sprang iväg och runt 3 började killarna att bli trötta på en viss tjej framförallt så de bestämde sig för att BÄRA ut henne och hennes kompisar, när de slängt ut henne gissa em som stod där?
De svenska ledarna.... *skräll* 
Ludvig, gullig som han är och som låg brevid mig i sängen, bad Jens och Nils att ställa sig i vägen för mig så att jag inte syntes och han satte sig på mig för att våra ledare inte skulle se mig. 
Efter ett låååååååång utskällning gick de i alla fall utan att ha sett mig under Ludvig, och då vågade jag inte gå tillbaka och de ville inte att jag skulle gå, ifall se stod kvar i korridoren så jag sov över hos killarna den natten. 

Haha sötaaaa!

Tisdag 10/7: 
Vaknade ca 20 gånger av Nils 20 alarm, men bestämde mig tillslut för att gå upp, väckte jättelugnt och försiktigt (ärligt, slog ingen) Ludvig och Nils då de sagt kvällen innan att de ville äta frukost med mig. Nils vände på sig och mumlade något och Ludvig körde ut mig i korridoren medans han bytte om. 
Gick och åt med endast Ludvig då Nils hade somnat om, alla kollade på oss, inte konstigt då Ludvig aldrig åt i matsalen, speciellt inte med tjejer. *feeling special*
Åkte till skolan någon timme senare och efter det har jag minneslucka, ingen minns vad som hände, jag har frågat runt...
På kvällen åkte vi till Armier beach på beach party och shit vilket party!
Satt och hejjade på Lina när hon spelade volleyboll, själv förstör jag mer än vad jag tillför.
Åkte tillbaka och då gick Jag, Lina, Vicci, Lisa, Evelina, Jessica, Alexandra ut med Ludvig, Nils och Jens till ett trevligt ställe ett tag. 
Gick tillbaka runt 1 och hamnade i 223 och jag vet inte hur lyckad kvällen hade blivit eller slutat om inte vi hade haft liiiiiite för hög musik eller gömt oss, men så kom en ledare och schasade ut oss... Så för första gången på länge fick jag sova i min egna säng...
Jag och Lina i skolan
Having fun with Fredrik!
Lånade bilder av Evelina.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0