stupid in love

2012-11-25 // 17:02:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Lite bilder ifrån helgen.
Igår hade vi gäster över på "mexikansk afton" träffade min gudsyster som jag inte sett på nästan ett halvår.(!)
Hon hade en "Love tester"-app så på bilden där det står red hot har vi kollar hur bra jag och min säng passar ihop.
Idag vaknade jag med halsont, så världens bästa mamma kom med frukost på sängen, runt 2 åkte jag till stan och träffade Josefine, Jessica och Signe och fikade och pratade om allt som har hänt sedan vi sågs sist.Trevligt trevligt.
För tillfället sitter jag och proppar i mig piggelin efter piggelin i hopp om att mitt halsont ska gå över.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0