Dag 16 + 23

2012-11-19 // 19:34:39 // life of louise // Kommentarer (0)
Dag 16 – En bild av dig för 1 år sedan.
Dag 23 – En bild av dig själv idag.
Idag (November 2012) - November 2011
Tog en bild ifrån bloggen november 2011, blir shockad över hur lite bilder jag la ut på mig själv då. 
Jag tycker att det går åt rätt håll, ser lite bättre ut nu om jag får säga det själv. 
Fick idag reda på att vi har NP i Engelska (Writing) nu på torsdag, men med tanke på att jag fick A på övningsuppgiften så tror jag att det kommer att gå galant!
Har även matteprov imorgon som jag ska läsa lite till nu.
Matte och svenska är de enda ämnena som vi har hela året, så jag satsar på ett C i matte till jul och ett B till våren. Det ska väl kunna gå?
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0