asdfghjkl;

2012-11-28 // 20:16:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Fick höra igår att min tumblr var; asdfghjkl!
Och tro mig, det är en bra sak inom tumblr-världen. 

Idag har jag kollat på min älskade Danisnotonfire's alla videor på youtube. Har även gråtit till och från hela dagen när febern har varit som värst och jag inte vet vart jag ska ta vägen. Bara ligger och har ont, typ. 
Känner att folk som ligger hemma och klagar på mensverk flera gånger i månaden kan ta sig, feber is worse.

Har inga nya bilder, hoppas att ni förstår, slänger upp ett collage på den bästa serien som någnsin gjorts. Har alla sesonger hemma och jag kan alla repliker till alla avsnitt utantill. Vänner ♥
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0