27 november

2012-11-27 // 20:14:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag citerar mamma: "Du stannar hemma imorgon."

Gick upp imorse och kände att nä jag ska nog klara några timmar i skolan! Bröjade med att ta spruta nr2 mot livmoderhalscancer och sedan åkte jag hem och har spenderat de senasre 8 timmarna i sängen, 
Mamma har till och med fått gå igenom min garderob och se vad hon kan ta ifall jag inte överlever, så illa mår jag.
Det tråkiga är att det är kick of för alla UF-företag i karlstad (värmland?) imorgon och jag vill inte missa det :(
Saknar min klass också, jag trodde aldrig att jag skulle fästa mig så lätt vid alla med tanke på hur dålig min förra klass var. Men men..
På Thoren är alla seriösa, alla jobbar alltid stenhårt och fokuserar bara på studierna.Här ser ni ett massagetåg på en helt vanlig UF-lektion. (Martinas bild)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0