11/7 , 12/7 , 13/7

2012-11-16 // 12:00:00 // malta // Kommentarer (3)
Onsdag 11/7: Vaknade, gick och åt med Vicci, gick sedan till mitt rum och somnade om. När jag vaknade var det dags för samling, åkte till skolan. 
Efter skolan åkte vi till Sliema på Harbour Cruise, vi åkte runt i hamnen vid Valetta/Sliema på taket på en färja och solade samtidigt som en tjej berättade om alla byggnader. Det fanns även ett glasgolv där man kunde se fiskarna nder båten. 
Vi åkte sedan hem och åt, duschade och fixade oss för nummer uno!
Åkte dit och dansade, vi hamnade brevid dj'en i någon timme, trevligt, trevligt.
Hade the time of my life i några timmar. 
Snackade även allvar (typ,haha) med mr.L, för det hade hänt lite grejer osv, inget allvarligt. Vi blev samt och dansade tills vi skulle åka hem. 
Blev med Vicci, Lina, Evelina och Lisa till deras rum och chillade, gav varandra massage osv.
Vid 1 kom Ludvig och Jens, vi spelade kort och de hittade Vicci's ögonbrynstrimmer, så de trimmade in yolo i benhåret, trimmade knogarna och tog bort Jens monobryn, de trimmade även hans ögonfransar (Har det på film!)
De gick efter några timmar när vi alla blev för trötta och osociala. 
Bilder från Harbour Cruise
Jessica, Lisa, Jag, Lina, Vicci på numero uno! (I början, det blev mörkt efter någon timme)
Trötta tjejer vid 3 på natten.

Torsdag 12/7: Dagen började med att vi försov oss, så vi missade frukosten.
Så jag och Vicci gick till pedofilen och köpte frukost, gick tillbaka till hotellet och åt, packade väskorna och gick till samlingen. Åkte till skolan där vi fick skolkorten (Har lagt upp det tidigare vet jag.) 
Efter skolan åkte vi till hotellet, och vi hade bestämt att skippa lunchen och äta pizza direkt efter skolan, så det gjorde vi. Alla vi tjejer plus att de norska killarna kom och joinade oss. 
Efter pizzan bestämde vi oss för att gå och shoppa, men jag kände mig dålig efter pizzan. Så jag hamnade mitt rum och hängde över toan ett tag.
Efter ett tag mådde jag bättre, och eftersom jag var ensam på rummet var jag snäll och städade, och duschade. 
På kvällen gick vi till centrum och hade Treasure Hunt (skattjakt). Så vi blev inselade i mitt lag, kände bara Filip och Nils-Henrik, men det gick bra ändå. 
Man fick en lista med saker man skulle göra / ta med sig till hotellet innan 11. 
Och så kunde man få extrapoäng genom att göra specialuppdrag. 
Jag fick bland annat låtsas vara Julia Roberts och ge autografer till gamlingar. 
När vi äntligen kommit i mål blev jag med till 223 och vi hade massagekväll, hur skönt som helst. 
Frukost och mina snyggingar Nils, Filip, Jessica, Lina och Lisa i skolan.
Skattjakts-listan. man skulle te.x. färga håret rött eller grönt för 150poäng. 

Fredag 13/7: (Fredag den 13:e!)
Vakna, somna om, skola. 
Efter skolan åkte vi direkt till Sliema och shoppade bland annat i Maltas största köpcentrum the point. 
Handlade för aaaaalldeles för mycket, haha! 
När tiden var ute och vi var tvugna att åka tillbaka till hotellet satt jag brevid Fredrik, gjorde en deal om att jag skulle tvätta åt honom mot betalning. 
Så jag blev med honom och tvättade, tvättave även åt Nils när jag ändå höll på.
Kvällsaktiviteten var Volleyboll tunering, men jag valde att inte vara med på grund av att jag suger på volleyboll. 
Så jag kollade på med Vicci, Jessia, Lisa och Nils-Henrik. 
När tuneringen var slut åkte vi hem och hade ännu en massagekväll tills vi somnade. 
Lunch i skolan, så nyttiga!
The Point.
Älskade Lina med kepsen och turkosa shorts. Hennes lag kom till final! Ludvig i blåa shorta och Evelina i rosa tröja i det andra laget.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och nybliven fröken

Hej, har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

2012-11-16 @ 15:24:00
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Madde / Mamma och nybliven fröken

Sv: La till dig blev din: 18 :) .

Din tur :D

2012-11-17 @ 10:11:56
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: :)

Hej! Vilken kurstyp gick du? :)

2013-01-05 @ 02:46:21

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0