vvmm - 43 dagar kvar!

2012-05-16 // 20:17:51 // malta // Kommentarer (0)
Cyklade ner till stan och träffade Jessica idag, vi hade vvmm och idag skulle vi köpa "nödvändiga saker som man inte kan ha på sig."
Typ, solskyddsfaktor. Fast både jag och Jessica slutade upp med lite kläder ändå.
bild 1 : (mina grejer, Jessica köpte andra) collegeblock, anteckningsbok, pennor, sudd, pennvässare, svart penna.
bild 2 : solskyddsfaktor. 30 och 15. Det var någon rabattgrej på apoteket.
+ Y3 men det har Jessica hemma hos sig!

Jag måste berätta att vi såg både Johannes (frissören) och André från wermland forever på stan!
André är för snygg för att finnas.
Nästan gång jag går förbi där han jobbar ska jag springa in och fråga efter en kram och autograf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0