om en månad...

2012-05-29 // 21:04:29 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag var tvungen att prova det där nya "Remby" grejen här på blogg.se, måste säga att det var helt okej...
Föredrar nog photoshop, men det funkar!
Blev blir snabbt och amatörmässigt nu också, första gången och allt...

Men si señoras. Här ser ni vad som har hänt i mitt liv om exakt en månad idag.
Ganska exakt nu landar jag nog i Malta, ganska sjukt ändå, att det bara är 31 dagar bort. 
*längtar*
Jag kommer nog att prata en hel del om malta de sista dagarna i skolan, men det är okej att göra den nu för Signe...
Hon förbjöd ju mig och Jessica att göra det när det var 6månader kvar tills avresan...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0