helgen!

2012-05-27 // 19:52:14 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej!
Ledsen för dåligt uppdatering, men jag har inte velat sitta framför datorn denna underbara helg.
I fredags låg jag ute och solade efter skolan och somnade klockan 11 på kvälen, det var rätt skönt efter en tuff vecka!
Igår: Låg och stekte i poolen alldeles själv tills Signe och Jessica kom och hälsade på mig och min 30gradiga pool. (nej vadå skryt?!)
Vi badade tills vi såg ut som russin alla 3, då cyklade vi hem till Jessica och köpte tacos-grejer för 220:-!
Vi såg även Niclas från wermland forever, Signe pratade med honom, sedan skulle han på en dejt..
Jossan och My kom och joinade oss vid 7, efter maten sprang Signe och Jessica ner för gatan i endast bikini för att bada.
När de kom tillbaka taggade vi Eurovision, vi försökte lära oss malta-dansen och Signe somnade mitt i allt.
Sov på golvet hos Jessica resten av natten.
Idag har jag solat i poolen och firat mors dag.
JISES vilket långt inlägg.
jaja, rätt åt mig som inte bloggar...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0