happy late birthday

2012-05-20 // 12:49:18 // life of louise // Kommentarer (1)
Igår fyllde Nathalie 16år!
Jag som inte var inne på datorn alls han därför inte att göra något grattis inlägg eller skriva till henne på fb, men ett sms skickade jag strax efter 12!
i love you i love you i love you bästavän.
Jag tror inte att du förstår hur glad jag är att ha dig som min vän.
Du har alltid funnits där för mig under 3 år, fast det känns som en livstid.
Alla våra minnen är oersättliga, du är min andra halva, min soulmate.
Jag tror inte att det finns någon som är så lik mig som du är.
I miss you and i love you to death.
Hoppas att du fick världens bästa födelsedag för det är du fan värd för att du är så underbar!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: nathalie :)

hihi tack bästa :*

är så himla glad att jag har dig med vet du! bästa vän! <3

2012-05-22 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0