finally!

2012-05-18 // 20:49:53 // one direction // Kommentarer (0)
Hej bloggen.
Jag har inte haft tid att blogga de senaste två dagarna.
Jag har egentligen inte tid nu heller, men jag kände mig tvungen att uppdatera!
Igår träffade jag Moira på stan. Och sedan träffade jag Signe som blev med mig hem på mini filmkväll och övernattning :)
Idag blev jag med mamma och pappa till Edsvalla? Till ÖB i alla fall, fullt med bönder och billiga saker!
Jag köpte en ögonskuggepallet för 39:-, det var väl allt.
Runt lunch träffade jag Moira för en rond 2 på stan. Hittade ett par eventuella balskor! (äntligen)
Moira erbjöd mig att va med henne och tjejerna ikväll på filmkväll, men jag måste verkligen sätta igång med mitt No-arbete. det ska vara klart och inlämnat om en vecka, jag har precis satt igång- panik.
Bujuder på den bästa covern någonsin av "Use somebody" efter all tråkig text.
varsågoda.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0