even when the sky is falling down

2012-05-21 // 22:01:53 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag har nog världens snyggaste vänner!

Efter att jag äntligen hittat till stan efter jobbet idag träffade jag Nathalie, vi hoppade på min cykel och hon fick blunda och lita på att jag körde försiktigt.
Jag körde oss till den hemliga destinationen, som Nathalie trodde var mariebergsskogen. Men icke!
Moira satt och väntade på oss med kladdkaka, dricka, marshmellows och trevligt sällskap :)
Satt med mina tjejer och tjockade oss och kollade på alla som sprang förbi och tränade i några timmar, hur mysigt som helst!
Väldigt bra dag!
(fick våra klasströjor idag också, men min ligger i skåpet och nyckeln är på jobbet, så ni får inte se den förens på onsdag, hehe)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0