bara basic.

2012-05-31 // 18:04:09 // new in // Kommentarer (1)
Jag fick bara medd mig massa nödvändigheter hem ifrån stan idag.
Och bara massa svart. jag är så färgglad när det kommer till underkläder!
(OBS, bikinin räknas inte då den är färgglad)

Jag sprang 3kolimetarn för sista gången i mitt liv idag, och för först gången på 3 år gick jag VG!
Tack till Göran som hade sänkt vg-gränsen...
Annars har jag väl mest chillat runt och kollat på film/sovit i skolan.

Om 30min ska One Direction ha någon live-grej där man kan titta på deras film med dom, självklart ska jag kolla på den! Så nu vet ni vad jag kommer att ha för mig ikväll.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Hej! Jag skulle ha åkt till Malta i tre veckor denna sommaren, men för några veckor sedan så bestämde jag mig för att vänta till nästa år och åka till USA istället:) Ska du åka på språkresa denna sommaren?:) Jag kommer att ta bort min blogg, men jag har en ny som heter www.pieceoflife.devote.se, så du kan svara där om du vill:D

2012-05-31 @ 20:41:14
URL: http://storytelling.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0