up all night- live tour

2012-03-27 // 21:46:27 // one direction // Kommentarer (0)
Hola amigos!
Idag är nog den bästa dagen på riktigt länge helt ärligt!
Varvade 2 gånger och tog 2st lyror på idrotten (brännboll, ovanligt för mig att ens träffa bollen)
Fick MVG på so önskekursen, inte mgv-, inte vg+, MVG UNTZ UNTZ! *lyrisk*.
Jag kommer få min balklänning imorgon.
Jag köpte nyss one direction live tour dvd. Dock får jag den inte förens om 2 månader  :(
Jag sprang ovanligt långt och länge idag.
Klara gick till final på Top Model.
Jag har sovmorgn till 10.50 imorgon. Och inställd franska.
Och inga mer prov eller inlämningar innan påsk!
kan-inte-vänta. Låt dessa två måndaer gå fooooooort!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0