Det är som jag äntligen vaknat

2012-03-19 // 21:39:15 // life of louise // Kommentarer (1)
Fick ett sms av mamma imorse att hon hade bokat klipp-tid till mig lite hux flux!
Så det blev att trama min cykel till hennes jobb efter skolan och chilla där en timme innan det var dags att möta vattenläckor och andra ovanlia saker på AQUA. (där jag klipper mig)
Seriöst, det var en vattenläcka så om någon använde ett "handfat" för att tvätta någons hår kom det upp inne på toaletten. En stackars tjej fick stå och ösa vatten ner i toaletten och spola bort det.
Det var massor som fick springa över gatan för att få tvätta ur sin färg osv..
Men inte jag, min frissa plattade håret och klippte det ändå.
Fick massa gratis inpackningar som kompensation.
+ att hon bara klippte 1,5cm när jag sa att hon fick klippa 2. Tror nog att jag har den bästa frissan i Karlstad.
långt hår efter frisörbesök ger vi tummen upp!

sitter och försöker komma på kärleksdikter. Man kan inte komma på kärleksdikter bara sådär.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Isabelle-Ung mamma

FINT! :D

2012-03-20 @ 10:30:37
URL: http://isabellenojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0