when we watch the sun

2012-06-10 // 21:40:15 // life of louise // Kommentarer (2)
Har nu uppdaterat bloggdesignen.
har inte gjort det sedan december, så jag kände att det var på tiden.
Blå bakgrund istället för grå, och ny stil på rubrikerna. Jag är så sjukt nöjd med min drop-downmeny så det finns inte. Jäklar vad jag satt och pillade på den och hur många gånger jag fick göra om (-.- !) så den behåller jag nog minst ett halvår till!
Jag ska eventuellt pilla ihop en ny header så småningom.
Är det någon som har märkt mitt stavfel i headern förresten? Jag har väntat på att folk ska påpeka det, men bara Nathalie verkar ha märkt det!
Ser ni det?
Det ska vara Ground inte groud.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

och så ska det väl va head och inte heads? du har väl inte två huvuden? :D

2012-06-11 @ 10:42:45
Postat av: Fanny

Svar: Ja det vore kul! :D

2012-06-11 @ 16:03:38
URL: http://fannykapstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0