vart jag laddar ner musik.

2012-06-28 // 21:59:52 // life of louise // Kommentarer (0)
 
Jag har laddat ner ett program som heter Free YouTube to MP3 Converter (det var gratis.) 
Och det går ut på att man kopierar länkar ifrån youtube och klistrar in dom i programet så laddar det ner låten automatiskt. 
Programet kommer ifrån  free studio och min icon på skrivbordet ser ut såhär: 
Och om jag vill ha ett helt album tar det ju lite tid att sitta och copy -pastea alla låtarna så då söker jag efter det album jag vill ha på http://thepiratebay.se/
Sedan har jag sett att man kan ladda ner direkt från youtube, men det har jag inte provat än.

Nu ska jag bada fotbad och leva lyckligt mina sista timmat hemma!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0