VANS OFF THE WALL

2012-06-19 // 20:50:09 // life of louise // Kommentarer (0)
Efter jobbet idag cyklade jag fort som tusan till CCC-bryggan och träffade Signe den saknade muppen!
Hon hade en överraskning till mig:
hon lagt ut filt, ställt fram ett paket, jordgubbar och kladdkaka med ljus på. 
jag som inte var berädd på något allt blev hlet O_O
Och så fick jag ju vans av henne. Vans. Vans. Vans.
Jag tror jag skrek rakt ut när jag såg dom, som ett barn på julafton. 
I LOVE YOU SIGNE! TACK IGEN!
Vi satt och hade det mysigt i några timmar, sedan skiljdes vi åt. 
När jag kom hem somnade jag, på golvet. Och nu har jag precis vaknat och vet inte vad jag ska göra!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0