JAG ÄR INTE REDO!

2012-06-27 // 22:32:32 // life of louise // Kommentarer (0)
Jag skriver med capslock hela tiden för jag måste göra det på jobbet, skitjobbigt. 
Jag vet, jag vet att jag lovade att blogga igår, det blev idag istället, okej? 
I måndags: Efter jobbet träffade jag Nathalie och sade farväl till henne.
I tisdags: Åkte hem till Moira efter jobbet och sade farväl till henne. 
Idag: Vaxade under armarna (aj) och silk-epilade benen. Moira kom och våldgästade mig vid 8 också. Hon hjälpte mig att packa tack Moira, jag vet inte hur mycket onödigt jag hade haft med utan dig♥.

Nu ska jag göra i ordning massa tidsinställda inlägg så ni har något att läsa under mina 3veckor på Malta.
För övrigt så är jag långt ifrån redo att åka, ge mig en vecka till att packa tack. 
Baloutfit -med dubbelhaka- Har inte så mycket andra bilder än från balen känner jag...
Jag ska klippa mig imorgon också, frågan är hur...
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0