i just need you now

2012-06-18 // 21:46:52 // life of louise // Kommentarer (0)
Hallå där!
Sitter och kollar på Niall och Josh (one directions trummare's) twitcam. Dom startade den klockan 9ish(?) imorse, då stod jag lite sådär halv vaken på jobbet och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Men jag överlevde till klockan 4 och lyckades ta mig hem utan störra skador.
För er som undrar vad jag ska göra i 3veckors tid, med 3veckors semester mitt i allt så springer jag mest runt på lagret och går vilse bland alla gångar.
Jag har frukost vid 9 och lunch mellan 12-30 och allt där i mellan ska jag knappa lite på datorn, packa upp grejer, packa ner grejer, springa runt mellan hyllorna, låtsas att oringar är förlovningsringar och fria till mig själv och kolla twitter.

Imorgon kommer Signe och kidnappar mig vid 5. Jag vet dock inte vart..
Nu ska jag kolla klart på Niall och Josh♥
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0