äntligen! - farväl 9F

2012-06-15 // 17:02:48 // life of louise // Kommentarer (1)
Den här veckan har nog varit den snabbaste men ändå långsammaste veckan i mitt liv.
Men nu är tiden på Norrstrand äntligen slut!
Hade mig en liten stund när jag insåg att jag kommer aldrig någonsin att få träffa vissa människor igen förut.
Jag kommer sakna min klass också, även fast vi inte hade den bästa sammanhållningen så känns det som att man kände alla ändå.
Lägger nog ut lite bilder från balen i helgen.

fick 4100:- i betygspengar. Pengar som jag ska lägga på en ny mobil. Frågan är: Sangsung galaxy s2, s3 eller iPhone 4s, eller helt enkelt vänta på iPhone 5 som tydligen ska komma ganska snart...?
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

MVG BARN.

Svar: hehe, du med!
louise johansson

2012-06-16 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0