5dagar!

2012-06-24 // 21:51:25 // life of louise // Kommentarer (1)
Hej.
Har spenderat min helg med Moira, sov hos henne i fredags.
Jag låg vaken och kollade på One2Five's twitcam. Dom skrev 2 egna sånger till mig! Och skrattade åt mig, och sa att jag hade fint hår! *fangirlmoment* Och sedan hängde Moira med mig hem i lördags och sov här. 
Idag har jag mest chillat, och börjat småpacka till Malta, fixa ny musik till iPoden osv.
5 DAGAR KVAR!
Jag kommer att vara ganska upptagen i veckan, med packning, säga hejdå till kompisar osv, men jag ska försöka slänga in ett inlägg på tisdag (för imorgon ska jag till skattkärr och träffa/säga hejdå till Nathalie) och kanske ett på torsdag/fredag innan jag åkeeeeeeeer! WOP WOP
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Florida 2012

Vart ifrån laddar du ner musik? :)

2012-06-28 @ 14:53:48
URL: http://florida2012.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0