20120617

2012-06-17 // 20:20:28 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej!
Har inte bloggat för att jag har sommarlov och har passat på att njuta lite innan jag börjar jobba. Imorgon klockan 06.50 ska jag vara på jobbet. YAY! (-.-)
I fredags kom Moira på kvällen och gjorde mig sällskap.
Igår var jag med Jessica och pimpade hennes rum, hade VVMM osv..
Idag har jag hängt med min mormor som kom igår.
Köpte även en ny mobil idag som jag har suttit med i flera timmar och lekt med.
Jobbigt att lägga över alla nummer, så jag tog bara med hälften.
3 från balen. Trötta i benen på sista bilden.
Känslan av att inte gå i någon klass eller tillhöra någon skola alls just nu, känslan av frihet, känns lite konstig. Om någon frågar vem jag ska till Malta med säger man Jessica, hon går i min klass. Och sedan inser man att hon går inte i min klass längre.
Jaja, tagga jobb imorgon!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0