presents! - Ullared

2012-07-30 // 22:37:28 // life of louise // Kommentarer (1)
Mina paranteser har varit på semester i 5dagar utan moi, jag tror att de har varit i Malmö mestadels av tiden, och så tog de en tur på ullared igår och göteborg idag. Och jag som hade namnsdag den 21 juli (Johanna) fick lite presenter (bilden↑)
Jag hade bara "önskat" mig torrshampoo, nagellack, rakgel och ögonbrynstrimmer så resten blev en glad överrraskning! 
Tack så mycket mor och far :) 
Planerna för morgondagen ser ut som förjande ; 
- Hämta ut en soffa till vardagsrummet uppe, vi ska äntligen göra klart det efter 3 år haha!
- Klippa gräset på jobbet, sommarjobbar inte längre har dock kvar mitt vanliga jobb som inneär att jag måste tillbaka en gång i veckan och klippa gräset :(
- Träffa Jessica och Josefine runt 5 och grilla / berätta om Malta.
Nu ska jag förtsätta min rumsrensning.
puss!
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: mimmi

Älskar din blogg:) Har lite frågor om malta. Hur gammla var de flesta som åkte? Jag är 15 nästa sommar och min kompis 14(födda 98) kommer vi va mycket yngre en alla andra? Tycker du vi ska vänta ett år?skulle bli jätte glad för svar:)

2012-07-30 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0