malta 2012

2012-07-20 // 15:26:00 // life of louise // Kommentarer (2)
 
 
Hello there people who are reading my blog!
From now on this blog in in English only, since I'm very good at it now after Malta.

Eller inte, jag tror att jag pratade mer Svenska än Engelska på Malta...
Tyska, Franska och Norska blev det en hel del av också...
Jag har haft the time of my life på Malta, med sol, bad, killar, bus, skola, och så vidare.
Jag har planerat hur jag ska blogga om det, jag kommer att skriva om några dagar i taget (ca 3-5) och lägga upp "tillhörande" bilder, och sedan kommer jag att göra extra inlägg om olika "kategorier" typ ledarna, skolan, stränderna osv.
Låter bra tycker jag.
Nej nu ska jag umgås med Moira som ligger och sover i min säng, guuuuuuu vad jag har saknat det bruden!
/LOUISE
 
 
 
Kommentarer
Postat av: My

Kommer följa din blogg slaviskt!!!<3333

2012-07-21 @ 17:51:28
Postat av: My

Kommer följa din blogg slaviskt!!!<3333

2012-07-21 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0