Kvällsbesök

2012-07-26 // 22:41:31 // life of louise // Kommentarer (0)

Hej bloggen, jag skulle blogga mer om blogg.se hade en androidapp eller fixade så att mms-bloggningen funkade igen. Men nu fungerar det inte så jag måste slå på datorn varje gång. Jag åkte i alla fall och köpte två tårtor efter jobbet idag (sista dagen imorgon och då bjuder man tydligen på tårta) men så fick jag oväntat besök vid 8, en hungrig gäst och så vipps var ena tårtan borta. Dock är vi bara 6st som jobbar så en kanske räcker, haha. Har gjort klart alla planer för helgen också, och på onsdag åker jag till Stockholm, kommer hem på torsdag sedan åker jag till Halmstad på fredag. Nej nu ska jag försöka sova lite. Puss! /LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0