SVAR +MALTA!

2012-07-25 // 22:42:55 // malta // Kommentarer (2)
SVAR MY: aw , love you <3333
 
SVAR HANNA: Jag bodde på Suncrest Resort, och hotellet var helt okej, i början trodde man att det var rena rama slottet man hade kommit till eftersom det är helt galet enormt! 
Jag har en video när jag går ifrån lobyn till mina kompisars rum, ska lägga upp den och bilder ifrån hotellet så småningom :)
 
SVAR IRMA: Jag åkte med STS och bodde på Suncrest resort.
Mitt råd till dig är ÅK, ÅK, ÅK!! Man har så roligt precis hela tiden, det sa swosh och så hade 3 veckor gått!
Till det här med drickandet... Jag tänker vara 100% ärlig mot dig, jag vet inte om STS kommer att gilla detta men men, det är  bättre att du får veta sanningen right?
Det förekom drickande, både på rummen och ute på "clubbar". Men du måste inte dricka om du åker dit, du väljer ju själv om du vill dricka eller inte :) 
Du kommer säkerligen att gilla Numero Uno som jag nämde tidigare, varje onsdag och varje lördag = disco! Sedan hade vi poolparty och beachparty också. Görkul!

(Orkar inte skriva om dagar just nu, + att jag väntar på att folk ska lägga upp lite fler bilder på facebook då jag inte fick med min lilla kamera överallt.)


/LOUISE

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle du rekommendera att åka på språkresa själv eller tillsammans med en kompis? Får man lika mycket kompisar om man åker tillsammans med någon?

Tacksam för svar :)

2012-08-17 @ 23:06:59
Postat av: felicia

åh vill så gärna med åka!!!!

2012-08-31 @ 22:09:46
URL: http://lundbergfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0