Dj Broiler

2012-07-21 // 19:22:14 // life of louise // Kommentarer (0)
 
Jag har fått Dj Broiler på hjärnan tack vare våra 3 norska grannar på hotellet, det gick nog inte en kväll utan att de spelade honom, han skulle va bättre om han sjöng på engelska, men jag kan ju norska ganska bra nu så för mig spelar det inge roll.

Idag vaknade jag i Moiras källare efter att vi låst in oss där igår kväll med massa onyttigheter och filmer. 
Vi la oss vid sundsta och solade lite (vill behålla brännan) och pratade i någon timme. Runt halv 4 drog jag hem där mamma och pappa väntade med hemska nyheter.
DE HAR SÅLT MIN FUCKING MOPED UTAN ATT FRÅGA OM LOV!
JÄVLA AS!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är inte ledsen över själva mopeden, utan det faktum att de först ljög om vart den var, och att de inte frågade om de fick sälja den utan bara gjorde det bakom min rygg när jag var i Malta.
As-holes.
Fick i alla fall 15,000 för den.
Nu ska jag i alla fall packa upp resten av alla grejer och göra i ordning ett inlägg om Malta!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0