dagens outfit 29/7 2012

2012-07-30 // 21:43:43 // outfit // Kommentarer (0)
Igår hade jag på mig detta där ↑
Tröjan är ifrån Newlook (Malta)
Dr.Denim Byxor
Och Shoes ifrån Pricemark (Malta)

En kille skrev till mig på facebook att han hade sett mig påstan och att jag hade "coolaste tröjan någonsin" haha! Jag tycker det är skitkul när killar märker en tjejs kläder.
På Malta hade jag ett par skor som gick sönder och då köpte jag nya, och så var det två killar i skolan som bara "har du köpt nya skor?!" Jag kan meddela att jag kramade dom båda för att de var så söta och märkte det/ sa det.
Så det kan ni tänka på boys, tjejer äääääääälskar att få kommentarer om sina kläder. I alla fall jag ;)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0