BUMPER

2012-07-07 // 23:09:00 // life of louise // Kommentarer (0)
TJO!
Visar upp min mobil, och mina skal , alla två som jag hann köpa under en vecka. 
Det silvrigt spegelskalet (man ser asbra, lika bra som en spegel) köpte jag på telenor (inte av André, dock en annan snygging!) kostade 199:- och man fick putsduk, skärmskydd och mass aandra saker i priset.
Mitt älskade bumper skal vad jag TVUNGEN att ha till Malta! Skyddar runt kanterna extra mycket, och det är ju i regel där mobilen landar när man tappar den. 
Beställde det från http://www.24.se/ på måndagen innan jag åkte, fick det på onsdagen. Bra och snabbt, rekomenderar sidan starkt!
Galet billigt också, 79:- när precis samma kostar 199:- på andra sidor ;)
/LOUISE
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0