jag vann !!!!

2012-01-26 // 21:31:25 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej Louise!

Vi har läst igenom ditt mejl och har nu bestämt oss för att ta med dig i vår novell. Du passar perfekt in på en sådan tjej vi sökte!
Vi undrar om du skulle kunna berätta lite mer om dig, t.ex din klädstil, familj, personlighet eller om du har något smeknamn? :) Eller bara något helt random om dig, haha!
Vi kan ju ha kontakt via mejl och twitter . Vi kommer också att ta in dig i novellen väldigtväldigt snart, bara så du vet :)
Och tack så hemskt mycket för länkningarna och alla fina ord du skrev om novellen, värmer verkligen :)
Puss & Kram!

OMG OMG OMG OMG OMG *fangirl moment altså!!!!!!*
jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv!! förutom en liten marabou på lisseberg, men ven har inte vunnit något där?
OH MY GOD! bästa dagen i mitt liv, typ.
Läser novellen varje dag, och så ska jag va med i den?!?!??!?!?! altså, helt sjukt O_O
kan inte slute le. haha.
Har förövrigt vart på informationskväll angående språkresan och sökt till Gymnasium. Spännande kväll!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0