I wonder if you smile at my text messages, like I smile at yours.

2012-01-29 // 11:45:21 // life of louise // Kommentarer (0)

(bilderna snodde jag av signe...)(klicka på hennes namn)
stack till bryngfjorden med signe, jessica och my igår runt femtiden. Tod med oss fika, pulkor och madrasser.
Jag vet inte hur många gånger vi ramlade av och körde in i saker. Blåmärken har jag i alla fall fått några :)
Hittade världens finsate "utkiksställe" där man såg hela skåre och hela karlstad på andra sidan.
Hade kul i backen i några timmar, sedan gick jag med My och Jessica hem till My och käka pizza och hade kul.

Nu ska jag klä på mig och ta första bästa buss till Moira.
puss!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0