I hope she knows how lucky she is to have him.

2012-01-14 // 23:52:08 // Q/A's // Kommentarer (0)
Emma om Boys dont realize how much one little thing can upset a girl.:
snygg header och snygga halsband! 
vad menar du med klädregler haha??

först och främst tack så mycket!
Hehe, jag har 'klädregler' som jag följer strikt. Jag vet inte varför, dom är ganska töntiga. Men det är en sån där "tvångssak" jag gör. Vissa tänder och släcker lampan 20 gånger innan dom går in i ett rum. Vissa drar i håret för att det ska se längre ut. (vilket det inte gör)
Så ja, jag och mina regler.
Det är igentligen bara massa saker jag har fått för mig...

- den första regeln är att jag inte får ha samma byxor mer än 2dar i rad.
- den andra är att jag inte får ha samma tröja innom 2veckor. dvs om jag hade en tröja i fredags så får jag inte ha den i skolan på två veckor. (men hemma går bra)
- sen på senaste tiden har jag fått får mig att jag inte får ha samma "outfit" mer än en gång. Tex, svarta byxor, vit blus, vita örhängen, svart ring. Dock går det bra om jag byter ut något, typ har ett annat par svarta byxor, eller att annat par örhängen.

Men som jag sa, är det bara något jag fått för mig. Jag vet inte vad som händer om jag 'bryter' reglerna.
Långt svar japp.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0