only the good one die young.

2012-02-20 // 19:30:44 // // Kommentarer (0)
En sak som ni kanske inte precis lagt märke till är att jag ALDRIG lagt upp en profilbild på mig.
Det är på grund av den simpla anledningen att jag inte gillar min näsa. Den är stor och ivägen jämt och ständigt.
Jag sitter och kollar in allas näsor JÄMT och tänker "men den näsan var väl okej, en sådan kan jag skaffa när jag blir 18", yes jag ska opperera min näsa när jag blir 18. No big deal. Jag vet precis hur den ska se ut.
Men jag orkar inte gömma mig längre (poetiskt), det är sådär den ser ut och tills jag blir 18 kommer den se ut sådär. Bara att leva med det.

The Wanted- I'll be your strength.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0