nie wiem..

2012-02-15 // 21:44:13 // life of louise // Kommentarer (0)
hallå!
Måste få berätta om Ninas fina brev som hon skrev till våran lärare "G" på profil-slöjden. Haha, hon skrev på teckenspråk, tyska, svenska, engelska, spanska, polska och avslutade med öhm.. "pip" språket. (glömt vad det heter, men när man trycker på en liten sak och så låter den, 'pip'.. någonting-code heter het i alla fall.)

För folk som bara kan svenska står det på ett ungefär: Hej G. Jag behöver hjälp med mig cape. jag kommer sitta och gnälla tills du hjälper mig med min cape. *svärord på franska*. Vi ses, jag väntar på dig. Jag tycker om SO. Jag vet inte hur... Från Nina.
Så jäkla coolt brev! Alla förstår något!
Nu ska jag plugga lite glosor och sedan sova. -sten trött chey.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0